Så här kommer du igång med nya NEX Online

Denna instruktion förutsätter att du redan har en registrerad profil hos oss. Är du en ny resenär skickar du ett mail till nexonline@nex.se så hjälper vi dig.

Gå in på länken och klicka på glömt lösenord, ange din e-post i fältet ”användarnamn” samt ditt för- och efternamn, klicka därefter på begär lösenord. Efter att du har loggat in i systemet så tittar du över din profil, tryck därefter på spara. Om du inte skulle få ett lösenord inom några minuter så hör du av dig till nedanstående adress så hjälper vi dig.

NEX Online är mobilanpassad, vilket innebär att allt du kan göra via datorn, kan du även göra via telefonen om du går in på ovanstående länk.

Det finns även en App som samlar upp dina aktiva resor, du kan checka in på olika flygbolag, kolla väder, valutaomvandlare och många fler reserelaterade smarta funktioner. Appen hittar du i appstore eller motsvarande, sök på Cytric mobile. Säkerhetskoden hittar du in din användarprofil, klicka på personlig information och slutligen på Cytric pin och säkerhetskod, visa kod. 

Har du frågor, funderingar eller kanske saknar en profil så kontaktar du oss på nexonline@nex.se så hjälper vi dig.  

Klicka här om du vill komma till instruktionsvideos

Kontakta oss

Öppettider 08.00-17.00

Lunchstängt 12.00-13.00

0920- 280 225
svenskakyrkan@nex.se

NEX Grupp- & konferens

0920-75 330
nexgrupp@nex.se

NexOnline Support

nexonline@nex.se

NEX Huvudkontor

0920-21 10 00

VD

Linda Jadinge
linda.jadinge@nex.se

Kundansvarig

Rigmor Ahlqvist
rigmor.ahlqvist@nex.se

Jourservice

Öppet kl.17.00-08.00
+46 770 45 62 63, mot kostnad

För om- och avbokning av flygtaxi:

+46 8 120 92 000

För avbokning av tåg kan du ringa:

0771-757575 tonval 4