Hälsningar från Best Western Hotel Svava

10/6/2020

Under COVID-19-pandemin har vi haft ett stort fokus på att förstärka och förbättra våra rutiner kring städning och hygien ytterligare genom att lansera vårt ”We Care Clean program”. Programmet innebär dels förändringar som du tydligt kan se ute på hotellen såsom golvdekaler för avståndsmarkering, våtservetter på rummen. Andra utökade städrutiner sker mer bakom kulisserna. Här är några exempel:

• Ökat fokus på städning av rummen samt gemensamma utrymmen som till exempel receptionen, möbler i frukostmatsal/restaurang.

• Regelbunden rengöring av frekvent använda ytor, såsom nyckelkort, dörrhandtag, hissdörrar och knappar.

• Vid frukostbuffén säkerställs en god hygien, bestick och fat byts ofta och handsprit finns tillgängligt för de som önskar. Vi erbjuder även "Best Breakfast to go" för de som önskar.

Vill du veta mer i detalj vad vi gör, se våra Minimum Standards som gäller på alla våra hotell på bestwestern.se/kvalitetsarbete. I och med pandemin som råder har vi nu också adderat en digital kvalitetsuppföljning, som dagligen säkerställer våra arbetsrutiner för en trygg hotellmiljö.

 

Ser framemot ett fortsatt bra samarbete.

 

Varma hälsningar/Best Regards

Birgitta Azizsson | Hotelldirektör

Best Western Hotel Svava

Kontakta oss

Öppettider 08.00-17.00

Lunchstängt 12.00-13.00

0920- 280 225
svenskakyrkan@nex.se

NEX Grupp- & konferens

0920-75 330
nexgrupp@nex.se

NexOnline Support

nexonline@nex.se

NEX Huvudkontor

0920-21 10 00

VD

Linda Jadinge
linda.jadinge@nex.se

Kundansvarig

Rigmor Ahlqvist
rigmor.ahlqvist@nex.se

Jourservice

Öppet kl.17.00-08.00
+46 770 45 62 63, mot kostnad

För om- och avbokning av flygtaxi:

+46 8 120 92 000

För avbokning av tåg kan du ringa:

0771-757575 tonval 4